Změna velikosti písma

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Zastupitelstvo obce
27 28 29 30
Rozsvícení vánočního stromku v Kozohlodech a Přibyslavicích
1
Rozsvícení vánočního stromku ve Vlkanči
2 3 4 5 6 7
Adventní koncert v Přibyslavicích
8
Vánoční koncert ve Vlkanči
9 10 11 12 13 14
Vánoční koncert v Kozohlodech
15
Vánoční besídka ve Vlkanči
16 17
Zastupitelstvo obce
18 19 20 21
Předvánoční procházka v Kozohlodech
22
Vánoční koncert ZUŠ Golčův Jeníkov v Kozohlodech
23 24
Betlémské světlo v Přibyslavicích
25 26 27 28 29
30 31
Silvestrovské posezení v Kozohlodech
1 2 3 4
Turnaj ve stolním tenisu 2025 ve Vlkanči
5

Fulltextové vyhledávání 2.0

Drobečková navigace

... > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 07:00 - 17:00  (úřední den)
    Úterý 07:00 - 15:00 ***
    Středa 07:00 - 17:00  (úřední den)
    Čtvrtek 07:00 - 15:00 ***
    Pátek 07:00 - 12:00 ***
    *** platí pro naléhavé nebo ohlášené návštěvy
    Polední přestávka 11:30 - 12:00 (mimo pátku)
  2. Telefonické podání: +420 327 391 106
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@vlkanec.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Vlkaneč 20, Vlkaneč 285 64.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Vlkaneč, Vlkaneč 20, Vlkaneč 285 64 v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 07:00 - 17:00  (úřední den)
Úterý 07:00 - 15:00 ***
Středa 07:00 - 17:00  (úřední den)
Čtvrtek 07:00 - 15:00 ***
Pátek 07:00 - 12:00 ***
*** platí pro naléhavé nebo ohlášené návštěvy
Polední přestávka 11:30 - 12:00 (mimo pátku)

Telefonické podání: +420 327 391 106
Poštou na adresu Obecní úřad, Vlkaneč 20, Vlkaneč 285 64
Elektronicky na e-mail: ou@vlkanec.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: rk2brq2 
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka
Sazba
kopírovací stroj - A4 - jednostranně
1,50 Kč
kopirovací stroj - A3 - jednostranně
2,70 Kč
kopírovací stroj - A4 - oboustranně
2,50 Kč
kopírovací stroj - A3 - oboustranně
4,80 Kč
jehličková tiskárna - A4
1,25 Kč
náklady spojené s odesláním informací žadateli
dle aktuálních sazeb pošty
náklady spojené s vyhledáváním informací
50,- Kč/hod - účtuje se každá započatá čtvrthodina

Formuláře