Dočasně přerušujeme provoz našich Zákaznických center a kontaktních míst |
Dobrý den, |
v návaznosti na vládní nařízení jsme do odvolání přerušili provoz všech našich Zákaznických center a kontaktních míst. |
Uděláme vše pro to, abychom i v této složité situaci pro Vás zajistili co nejdostupnější zákaznický servis. Své požadavky můžete vyřídit on-line nebo na naší Zákaznické lince. |
Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám tímto opatřením mohli způsobit, a děkujeme za pochopení. |
Vyřiďte požadavky on-line z bezpečí svého domova |
Potřebujete nahlásit samoodečet, změnit výši záloh, zaplatit vyúčtování nebo třeba změnit kontaktní údaje? |
Vše nejrychleji vyřešíte ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE. |
JÍT DO ČEZ ON-LINE |
Své požadavky můžete zadat také na stránce www.cez.cz/pozadavky. |
Jsme pro Vás k dispozici na Zákaznické lince 800 810 820, denně od 7 do 20 hodin.
Může se stát, že doba čekání bude kvůli zvýšenému počtu požadavků delší, než je obvyklé. Proto doporučujeme využít on-line zadání požadavku.